Bizimki de geçen ay düştü ıkea’nın karyolalarından biraz engin ama yine de korktum tomografi değil normal film çekti boşuna tomografi ile radyasyon vermeleyim küçük daha dedi acildeki doktor 2 saat gözlem altında tuttu eve gönderdi şükür bir şey olmadı. Eğer kusarsa, gözleri kayarsa vs ciddi durum dedi