arsaylnc Merhaba anneler , bebeklerinizin ve çocuklarınızın doktoru kimdir ? Çocuk doktoru önerisi verebilirseniz çok sevinirim
BenDiyeBiri_ arsaylnc fatih saraçoglu çok güzel tane tane anlatıyor. Hastalığını ve ilacı nasıl kullanmamız gerektiğini tavsiye ederim
aycicegii BenDiyeBiri_ ben de aryorum bir çovuk doktoru ama muayene ücreti ne kadar acaba? bi de hangi hastane de çalisiyor?
balperisim Oğlum 1 yaşına girdi lotusta gonca hanım var çok memnunuz. Çok ilgili kibar genel olarak çocuklara karşıda hassas gözlemlediğim kadarı ile .
annayimbenanna balperisim sizin bebenizle sadece genel kontrollere gittiniz yoksa mesela hasta olduğunda veya çözemediğiniz bir şey olduğunda
balperisim Doğduğundan itibaren 6 aya kadar aylık 6 aydan sonra 2 ayda bir 9. Ay kanlatında 1 yaş takibinde sarılık sürecinde vs her durumda ona gittik annayimbenanna
annayimbenanna balperisim işte bir sorun olmadıkça normal kontroller için iyi bir doktor detaycı ama bir sorum olunca çözüm sebep yok
balperisim annayimbenanna aaa bizde tam tersi her konuda her hastalıkta çok ilgili hatta hasta olduğu da başka şehirden getirdik tatili yarıda bırakıp.