eozlem Kızlarrrr bebişim 4 ay 5 günlük. 2 gündür demir ilacı veriyorum, gündüz normalde çok uyumazdı şimdi 2 gündür ilaçtan sonra hep 1 buçuk saat uyuyor ve en fazla 1 saat uyanık kalıyor. Normal mi?
eozlem gizemalkan leylannpembemontu valla fosur fosur uyuyor bilemedim. 4. ayın korkulu günleri bize daha yüklenmedi herhalde 😂