Dün sabah aile hekimliğinde kan verdim sonuçlar yarın sabah çıkar dediler. Ama havası o kadar soğuk ki bugün gidemedim bebeğimi bırakacak kimse yok eşimde çalışıyor. Neyse dedim e nabizdan kendim bakayım sonuçlara ama sonuçlar gözükmüyor geçen seferde böyle olmuştu sisteme sonuçlar geç düşmüştü sizin de böyle oluyor mu