Valla benim bebiş de üç saatte doksan içerdi 70de bırakmaya başladı avent başlık değiştirdim 5numara aldım. Arayı da 4saate çıkardım anca içiyor bazen bırakıyor bile dibinde. Bi de 4aylığız yani. Bence içmesi normal benim ki iki aylıkken 60cc içerdi üç saatte. Bebekten bebeğe değişiyor🌸