Deletedmom192 10 aylıkken kızım alkış kısmına eşlik ediyordu 11 aylıkken bir kısmını kendince yapıyordu öyle komple sarma hareketi değil de ellerini çeviriyor alkış yerinde alkış komşu komşu tak tak kısmında ben kafama tık tık yapiyordum elimle onu ogrenmis onu da ben gibi yapmayı deniyordu