Kızım 17 aylık olmak üzere. 2 aylıktan beri parmağını emiyor normal karşılıyoduk krndini öyle rahatlatıyodu ve öyle uyuyodu. Parmağını emmedrn asla uyumaz mesela. Ama artık baş parmağı sürekli iltihap oluyor ve emerken ağzında patlar yutar diye korkuyorum. Doktorumuz 2 yaşına kadar emsin kendini öyle rahatlatıyo demek ki demişti ama artık başka bi boyut kazandı bu durum. Nasıl bıraktırabilirim? parmağını emmeden ne gece ne gündüz asla uyumuyor çünkü..