Cerenncee Kızlar bebeğimin dün geceden beri bayağı burnu akıyor. Burun yıkama nebülzatör sprey vs onları yapıyorum hep. Onun dışında öneriniz var mı? Sarımsak mı ne sürenler vardı ayağına deneyen oldu mu onu ya? Alerji yapar diyenleri de duydum da bilemedim
Tunaveannesi16 Cerenncee Şu ayağa sarımsak zeytinyağı sürmeyi ben denedim öksürüğü vardı bebeğimin iyi geldi açıkcası
Sese Cerenncee sarımsak zeytinyağ sadece öksürüğü keser, burun akıntısına bir yararı olmaz canım. Onun için burnunu sık sık yıkaman gerek süreç uzarsa doktora götür evde geçirmeye çalıştım ciğerlerine indi 22 aylık bebeğimin
kahvekolik_ Tunaveannesi16 bunu nasil yapiyosun canim. Sarimsak rendeleyip zeytinyagla birliktemi suruyosun iki ayagina?
Tunaveannesi16 kahvekolik_ Ben bir fincan zeytin yağına 2 3 diş sarımsak rendeledim. 1 gün beklettim. Daha sonra sadece yağından sürüp çorap giydirdim 2 gün yaptım öyle hemen geçti