Kızlar pazartesi günü disciye gittim çürüğü temizledi ilaç koydu geçici dolguyla kapattı bugun tekrar gittim sinirlerin birini aldı ama acı hissettim ben tekrar uyuşturdu bekledi yine iğne batirinca hissettim ilaç koydu tekrar 2 sinir kalmış geçici dolguyla kapattı pazartesi tekrar gidicem ilaç oldururmu sinirleri pazartesiye kadar ya bide benim dis etlerim kanıyor tuzlu suyla gargara yap dedi suan disim ağrıyor korkuyorum ya napicam