3 Aylık kızım ara ara biberonla anne sutu icmesine ragmen 3 gundur ne zaman versem biberonu kabul etmiyo, agzina yaklastirir yaklastirmaz aglamaya basliyo😞1 ay sonra işe başlayacagim ,anneannesi sagdigim sutleri verecek,biberona alismamasi gibi bir secenegimiz yok:( biberonumuz philips avent natural.nasil bir yol izlemeliyim, neden olur, basina gelen var mi boyle bir durum.Alternatif biberon oneriniz var midir?