saremsu askileannesi meraba canım kız mı erkek mi erkekse elim de polaris spor ayakkabı var bir kere anca giydi
linatella askileannesi Merhaba Vicco Marka ayakkabı var elimde kızım 2-3 kez giydi yıpranma yada farklı bir sıkıntısı yok
Nhdemva Merhaba bende var ünisex bir renk kızımındı yıpranmamış işinizi görür ihtiyacınız varsa hediye edebilirim bana lazım değil
askileannesi Nhdemva ya çok naziksiniz teşekkür ederim 🙏🏻💐ama 19 numara olmaz sanırım ayağına iri bir bebek Nhdemva
Seyma-55 askileannesi 20 numara bendeki cnim elimde büyük 22 numara bot var ama vicco değil hiç kullanılmamış anneneasi hediye almıştı duruyor o şekilde istersen atablirim