tazecikanne45 Hiç istediğim gibi bi tarhana bulamadım nerden nasıl alabilirim. 21 gün mayalama işlemi gerekiyor burda da yapıyolar ama mayalamadan. O da un kokuyor. Bol malzemeli miss gibi kokan yumuşak içim bi tarhana arıyorum. Önerdiğiniz yer var mı
duyguluanne tazecikanne45 evet ben de arıyorum aldıklarım hiç güzel çıkmadı ya çok ekşi ya da ketçap gibi kokuyor
amazontuba tazecikanne45 ben teyzemden aldım hep geöen sene çok güzeldi acılı filandı bu sene daha soft tadı. Acısız ama onu sevemedim. Etrafınızda yapan yok mu😵💫 en güvenilir öyle oluyo da
ahkalbimm tazecikanne45 Gümüşhane kral köme pestil ' den abim almıştı geçen sene. O kadar lezzetliydi ki asla ekşi değildi. Salçası baharatı çok idealdi. Eşim tarhana sevmez ama ona bayılıyordu. Bizim buradaki şubesinde yoktu sanırım Gümüşhane dekinde var bulamadık burada. Z
duyguluanne tazecikanne45 kendim yapamam ya o kadar becerikli değilim maalesef deneme yanılma yöntemiyle doğruyu bulucam artık
tazecikanne45 amazontuba vaaar ama güzel yapan yok bi teyze var sağolsun 1 kavanoz vermişti tadımlık. O muhteşemdi. Parayla satmıyor istemekte içime sinmiyor
tazecikanne45 duyguluanne beceriklilik gerektirmiyor aslında. Olduktan sonra kurutmadan buzluğa atıyorum ben. Kızımda yapmıştım ama şimdi vaktim yok. Olmadı buna da yapcaz
amazontuba tazecikanne45 o teyze kendi mi yapıyo acaba satın almak istiyorum deseniz en azından seneye fikan yapar alırsınız. Her eve lazım tarhana ya kılın hastalanınca mis gibi
tazecikanne45 amazontuba teyze kanser ve çok kısa bir ömrü kaldı 🙁 tabi orasını Allah bilir de. Yaparsam seneye fazla yaparım dedi. Hep dua ediyorum ona Allah’ım uzun ömür versin de tarhanası kalsın 🙁
tazecikanne45 amazontuba işte hastalık için içilecek tarhananın en az 21 gün ekşimesi gerekli. Fermente olması için. Probiyotik olabilmesi için. Çoğu insan 2-3 günde ekşitip döküyor
amazontuba tazecikanne45 teyzemler en az 2 hafta bekletiyo ekşitiyo tüm malzemeyi öyle yapıyo satsalardı gönderirdim ama sülaleye anca yetiyo bi tek teyzem yapıyo🥲