Hem damlasını kullandım hem de şurubunu hatta şurubu kullanmaya devam ediyorum. Vermeden 1 saat kadar önce buzdolabından çıkarıyorum böylece soğuk içmemiş oluyor. Bir de bitkisel yağ içerdiği için ister istemez donma olabiliyor buzdolabindan çıkarınca direk vermemek en iyisi.