butterflyy_ Kızlar bebek düşünce takip edip bir sıkıntı görmüyorsak ilerleyen zamanlarda beyin de fonksiyonel olarak sorun kalır mı iletişim gelişim olarak bir d e düşme sonrası ertesi gün yanağın da morarma olmuş alakasız yerde sizce anormal mi
bizdejantikizlardik butterflyy_ Ne kadarlık bebeğiniz ne kadar yüksekten düştü ? Burda kimse bunu bilemez ki morarmış diyorsunuz doktora gitseniz iyi olur.
butterflyy_ bizdejantikizlardik 16 aylık bel hizasından düştü takip ediyorum hareketleri güzel keyfi yerinde ama bilmiyorum ya
bizdejantikizlardik butterflyy_ Şüphe duymaktansa görürün morarma korkutucu bence. İnanın o şüphe hiç geçmez içinizden.
Nur2021 butterflyy_ yetiskin insanin bel hizasiysa yuksekmis evet, morarma da var diyosunuz… bi doktora goturun bence, gecmis olsun