bizdejantikizlardik geçmiş olsun 🫶🏻 ben 15 yaşında falan 20lik çıkarmaya başladım ama ağrıdan duramıyordum, 17 yaşlarında doktora gittiğimde beni şehir dışına yönlendirdi küçük şehirde yaşadığım için cerrah yoktu, gömük olduğu için ve alt 20liklerin siniri çene kasıma bağlıymış %80 oranında yüz felci olma riskin var denmişti. Çektirmedim tamamen çıkana kadar bekledim çıktıktan sonra da ağrıdan duramadım 5 kez antibiyotik kullandım sonra çekildi (o sıra 2-3 haftalık hamileymişim😂) bir sorun yaşamadık. Gömükse çıkmasını bekleyin