Gündüzleri Ara ara olan ama gece aşırı kaşıntı yapıyor Ne yapıyor bilmiyorum Bir bacağım kaşınıyor bir sırtım kaşınıyor bir kolum kaşınıyor Yani artık uyurken bile kendimi kaşıyorum yani uykumun hiçbir tadı yok uyuz diyebilirsiniz O da şöyle anlatayım Biz yazları eşimin anne babasıyla onların olduğu dairede oturuyoruz gündüzlere kendi evimize yatmadan yatmaya iniyoruz onlar da uyuz hastalığını çok ağır bir şekilde geçirdiler eşime defalarca bak Hem dairemizde duralım çocuklarımıza geçerse bize geçerse mahvoluruz dedim yine de annesinin babasını bırakmadı bizi riske attı yani uyuz geçebileceğine %50 düşünüyorum Çünkü çocuklarla sürekli kaşıntı halinde bile temas halindelerdi defalarca Söylememe rağmen yanlış anladılar yine uzaklaşmadılar ya benim haricimde şu an kimsede herhangi bir kaşıntı yok ama ben bittim yani kaşıntıdan mesela böyle kaşınan yeri kaşıyorum bir süre yanıyor onu da anlam veremiyorum böyle Vücudumun çeşitli yerlerinde değişik değişik böyle minicik baloncuk gibi değil de farklı bir şeyler çıkmaya başladı Eşimin de oluyormuş Stresten olduğunu söylüyor ama bilmiyorum yani her tarafımı kaşınır önceden de çok stres sıkıntı yaşadım da Hiç böylesi olmamıştı