ArasAkbulut Merhaba, benim bebeğim tam 3 aylık fakat yaşıtlarına göre hem boyu daha uzun hem daha iri. Otururken kucağıma alınca çok rahat oturur pozisyonda duruyor, bunun bir zararı olur mu? Ne zaman oturur pozisyonda tutmaya başlayabilirim?
Fkiklim ArasAkbulut benım kızım ayına göre boy olarak üst sınırı aşan bi cocuk kilosu da ortalama 3 aylıkken az az kucakda oturuyordu anakucagına koyuyom sıkılıyor 4 aylık dan beri cogunlukla kucagımızda oturuyor yatırınca kendı kalkmaya calısıyo suan 5. 5 aylık bugun kendi desteksiz oturdu🤷🏻♀️
Babybeste ArasAkbulut bende çok merak ediyorum 3.5 aylık doktoru da aramak istemedim bunun için. 4. Ay kontrolünde soracağım. Gayet güzel oturuyor yani. Ama çevrem ve genelde büyüklerim belinde eğrilik olabileceğini ve ince kıkırdakların Organlarına zarar verebileceğini söylüyorlar erken oturtmanın. Hep de 6. Ay diye gördüğüm için bende cok araştırmadım acıkcası
ZehrAsk ArasAkbulut benim doktorum 3 aylıkken kucakta oturtabilirsiniz dedi. 5 aylık kontrolde kendisi oturttu artık destekli oturtabilirisiniz demişti.
ArasAkbulut Fkiklim aynen benimkide öyle. Ana kucağında sıkılıyor dediğiniz gibi, yükseltincede sanki oturuyor gibi oluyor, bilemedim ne yapacağımı.
ArasAkbulut Babybeste bende kucağıma hafif oturtsam bile hemen oturtma diye tepki veriyorlar. Organları batarmış birileri öyle söyledi ve doktora sormayı unuttum bende açıkçası.
Fkiklim ArasAkbulut valla o kendi napmak isterse onu yapıyo yavas yavas ek gıdaya alıstıtmaya calısıyordum agzını asla açıyordu bugun kendi istedi kasıkla teklıf ettim baktım tabaga elini uzattı verdim yedi😀 5 ay 18 gunluk sonrada gene memesini emdi suyu bende gordumu ses cıkarıyor veriyorum içiyor oturmak istedimi asla anakucagında durmuyo alıyorum kucagımda sallanıyor bazen kucakdayken kendini geri atıyo uzanıp oynamak istiyo uzatıyorum oynuyo🤷🏻♀️ kendi karar veriyo 🤣
ArasAkbulut ZehrAsk gerçekten bunu duyduğuma çok sevindim, bende haftaiçi telefonda soracağım, öyleyse çok sevinirim