Buzluktan süt çıkarttım birazını içti icemedigini dolaba geri koydum ama buzluk kısmına değil her neyse sonraki ogununde tekrar dolaptan çıkarıp ilistirinca içirdim ama yine bitiremedi tekrar dolapta saklanır mi yoksa dökmem mi gerekiyor baya da kaldı 75ml felan