Simay-annesi aynen süt alerjisinden dolayı doktor mama verdi,3 gün deneyin dedi,kızımda ishal,gece gündüz gaz,huzursuzluk vardı, bugün 3.gün doldu faydası ishali kesildi diğer şikayetleri devam ediyo, kabız gib oldu kakayıda daha bu akşam yapabildi
Siz hep mama mı devam edeceksiniz mama+meme mi diyet yapıyor musunuz ne yiyeceğmi bilemiyorum artık herşey yapabilir diyor doktor gözlemle dedi.siz neler tüketiyor sunuz`