Kizlar mrb oğlum nöbet geçirdi kas katı elleri ayakları hemen hastaneye götürdük hastnede ikinci nöbeti geçirdi üst üste geçirdi için ilaç başlandı direk şuan kullnyrz hastnede gözlem altında kaldık emar uykulu egg çekildi sonuclarimiz temiz çıktı şuan ilacı kullanyrz doktorumuz enfeksiyona bağlı nöbet dedi doktor kontrolümüz var nasıl bir yol izlecegiz daha önce yaşıyan var mı çok kötüydü hala o anı gözümun önünden gitmiyor Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin hasta çocuklara Şafi ismiyle şifa versin inşallah