ece5454 çok geçmiş olsun ben bir ay antibiyotik kullandım doğum sonrası enfeksiyon kaptım ateşim çıkıyordu ilacı bitirdim kızımınnkusması kesildi normal kusma da değil böyle fışkırır tarzda kusuyordu. 3 gün sonra falan düzelmeye başladı . Ben çok antibiyotik kullandım hatırlamıyorum ismini