Bebeğim bir buçuk yaşında. Gece harika uyuyan çocuk iki haftadır geceleri güzel uyku nedir unuttu ,bana da unutturdu . Uyuyunca ilk iki üç saat güzel uyuyor ama sonra başlıyor ağlamaya aglamasa da saniyede bir sağa sola dönüyor ayağıyla bizi tepikliyo. Yanımızda uyuyor çünkü . Altı temiz karnı tok . Diş granülu filan veriyorum onu alınca da susmuyor ağrısı mi var desem yok yani . Doğum gününden sonra böyle sıkıntılar yaşayan oldu mu hiç ? Tüm bebekler de mi oluyo sadece benim oğlum mu böyle? Merak ettim