alparslan38 merhaba. İlk olarak doğum kontrol haplarını kutu bitene kadar kullanmalısınız arada bırakınca sıkıntılar yaşamanız normal kutuyu bitirmeden bırakmayın. İkinci olarak o hap bana da yaramamıştı kanama yapıyordu sürekli ben de sevmemiştim yani herkesin vücuduna her hap yaramıyor ben 3. Hapımda buldum kendime uygun olanı( önceden kullandıgım marka bile doğumdan sonra nanay yaptı beni). Üçüncü olarak ben de yaşadım böyle bi durum 40günnsürdü kanamam en son dr transmine isminfe bi ilaç verdi onunla kestim kullandıgım hap bitince bir âdet dönemi bekledim sınrasında başka marka denedim şuan hala adet tarihim uzum sürüyor ama başlaması bitmesi belli en azından