Elifdeniz Merhabalar, eskiden her evde her çocukta bulunan içi sulu 3-4 bölmeli tabaklar vardı böyle sallayınca su ve sim olurdu renkli renklilerdi. Benim çocukluğumda vardı 27 yaşındayım 🙈 şimdi bu tabaklardan var mı bildiğiniz bir yer kızıma almak istiyorum da umarım tabağı tarif edebilmişimdir😂
Feri Elifdeniz hatırlıyorum :) ben mağazalarda hiç görmedim netten araştırın :) vay be ne geçmiş zaman :)