tefe gece felaket diyolardı inanmıyodum herşey çok güzel başlamıştı aslında 🥲 akşam 22:00 da uyuttum 12 de yatağına götürdüm uyanmadı devam etti bu arada memeyş kestiğimden beri oyuncak arabası var bir tane çok seviyor uyku arkadaşı yaptı kendine onla uyuyup onla kalkıyor ve metal çok ses çıkartıyor kaldırırken götürrken ödüm kopuyor uyanıcaj diye neyse ki uyanmadı bende gidip uyudum hemen sabah 5 de uyandı ve neee yaptıysam asla geri uyumadı ışıkları kapattım kucağıma aldım krizler yaşandı nasıl uyutucağım asla bilmiyorum hiç bir şekilde uyumadı anakucağınada alıştırmak istemiyorum yanına uzanıp yattığımra gelip mememi açmaya çalışıyor oda fail kucağıma alıyım dedim aşırı direniyor yay gibi tapıyo kendini çığlık atıyor memeyi unuttu gündüzde gecede sormuyor artık ama uyku meselesi beni çok yoruyor 2 saatlik uykuuyla duruyorum 🥲 düzelirmi bu ya kendi kendine uyumayı nasıl öğreticem
Hazom tefe ben 25 aylıkken kesmiştim. İlk 3-4 gün neredeyse hiç uyumadan işe gittim. Uyumuyordu asla ağlıyordu. Sonra alışıyor merak etmeyin bu da bi alışma süreci, kolay gelsin:)