Kızlar selam bebeğim 4 aylık akşam saat 8 civarı emip 9 gibi uyumuştu saat 4 gibi de uyandı normal bi şekilde emzirdim o ara hatta sağ göğsüm baya bi dolmuş yatağa falan akmış normalde kusması yoktur bazen çok geldiğinde sızdırır tarzda falan çıkarır çocuğu mememden alıp omzuma geçirmemle foş diye çıkardı yediğinin hepsini çıkarmış gibiydi sonra biraz midesi dinlensin diye 1 saat falan bekledim az daha emzirdim onda da aynı şekilde omzuma almamla yine nerdeyse hepsini çıkardı neden olabilir midesini mi üşüttü acaba ya da enfeksiyon falan olabilir mi idrar yolu enfeksiyonu hidronefrozumuz olduğu için idrar yolu enfeksiyonu olmasından çok korkuyorum 😞