Asyamomy19 Kızlar merhaba normalde kızım öyle çok kusan bir bebek değil ama 3 gündür emdikten sonra kusuyor hepsini resmen neden olabilir
barlas902 Asyamomy19 üşütmüş olabılır veya gazı cok vardır bızım hep oyle oluyor ya üşütürse yada gaz cok sıkıstırırsa içtiğini kusuyor bende mamadan önce gaz masajı yapıp oyle verıyorum mamasını kusması azaldı şukur
kukumela Benimki de 3 aylık kusması artmıştı.Tahlil verdik idrar yolu enfeksiyonu çıktı.Bi kontrol ettirin siz de nolur nolmaz