Smrhls benim kızım 22 aylık ama 3-4 aylıktan sonrası için yapılabilir diye düşünüyorum önemli olan çok sıcak olmaması çocuğu yakmasın yeterli. Pamuk da olabillir. Ayrıca ak günlük yoksa da mesela ben sobada boruda ısıtıp da yine göğsüne sırtına koyduğum oldu.
Boğmaca geçirdi kızım (aşıları yok bir rahatsızlığı vardı doktorlar erteledi aşıları ) ağır bir şekilde geçirdi bu şekilde rahatladı en ufak rahatsızlıkta direkt koyarım