Off ne bicim bir yer oldu bu forum. Bir anne gayet normal bir şey soruyor. Çocuk bu 4 aylık mızırdanır, bağrınır, agu bugu der, bu bebeğimiz yapmıyormuş anne de sormuş. insaf yahu resmen gelen geçeni tersleyen kötü yorum yapmayı amaç edinmiş bir tim var.
Bu arada güzel anne, bana mizacı sakin huyu güzel bir çocuk olacak gibi geldi sen yine de takipte kal tepki vereceği farklı nesneler, şarkılar dinletmeye calıs bakalım ne yapacak ama 5. ayın ortasına doğru dillenir biraz