letubra Hanımlar 4 aylık bebeiğim özellikle gün içerisinde 10 dk zor uyuyordu hiç bir işi yapamadım tek başıma. Annem benim beşiğimi getirdi kurdu 2-3 saat uyuyor artık. Biz giibi hala eski beşik kullanan varmı 😄(https://mutluresim.com/images/2024/12/25/1MmVuu.png))
letubra talhamamy gece uykusu güzel bu beşiğe gerek duymuyoruz amabu beşikten önce gündüz 10 dk uyuyor 3 saat uyanık kalıyodu. Uykusuzluktan galiba sürekli huysuz ağlamaklı oyun istiyodu. Şimdi daha keyifli
ceylanay Bendede var bundan görümcem getirdi ama hiç durmuuor içinde sevmiyor çıkarın beni diye ağlıyor serbest yatmak daha cok hoşuna gidiyor 🤣