Hanimlar merhaba bebegim öyle iştahli bir cocuk degildi ama en azindan gunde 3 4 öğün yemek yerdi zorlada olsa yiyordu fakat kilo almiyordu. Neyse suanki en buyuk sorunumuz gecen hafta bi dis cikarma surecine girdik istahimiz cok kesildi fakat bu dise ek kulak enfeksiyonu oldu kaninda biraz enfeksiyon cikti doktor bu da istahsizlik yapar dedi neyse ilaç felan da kullaniyoruz ama neredeyse 10 gun oluyor cocuk kasik yemegi yemiyor en sevdigini bile yemez oldu. Tek derdi beni emmek yani kilo gelisimi cok geride doktor mama verdi onuda icmiyor. Ne yemek denediysem yok. İstah surubu istah macunu herseyi denedim yok yani aklımı yitirmek uzereyim. Benim gibi olup bu durumu asan var mi. Yardimci olun lütfen ya.