goktugtzkprn hiç stres yapmayın. 5 aylıkken yapmıştım. tabii ki ağlaması oldu o da uçak inişindeydi tahmin edersiniz ki basınçtan dolayı.. onun haricinde çok sakin geçti dışarıyı izlettim, ses çıkarmayan oyuncaklarla vakit geçiridk vs. sizin bebeğiniz daha büyük o zamandan yani yediği sevdiği şeyleri yanınızda bulundurursanız sorun olmayacaktır. bir de iniş ve kalkışta mutlaka sürekli yutkunmasını sağlayın su yada sevdiği şeyi içirerek🙏🏻