svdakdmr 40 günlük bebeğim fakat ne yaparsam yapayım emzik almıyor ve sürekli her dakika meme emiyor kolik bir bebek Emzik alıştırma için önerebileceğiniz bi yöntem var mi 😕
haydii svdakdmr 13.gunluk doktor 40 gün verme dedi verdim ben sabah öyle emdi ki Şok oldum geri daha vermedim
minikannsi svdakdmr emziği sevmemiş olabilir biz Philips avent gece ışıklı olanı var onu aldık 0-6 ay 30 günlüktu ebe dedi ver die verdim o gündür bugündr ağzında
letubra svdakdmr ben hastaneden dönünce acaba emermi diye avent soothie emzik verdim şakır şakır çekti. Doktor verdim diye kızdı ama 3.ayda rota aşısı yaptırdık ağızdan emziği varmı daha kolay yutar aşıyı diyo🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 7/24 ağzında değil sadece uykuya geçişte çok zorlanıyordu ozaman verdim derin uykuya geçince aldım
svdakdmr haydii evet 1 haftalık iken denediğimde çok güzel emiyordu fakat şuan asla kabul etmiyor midesini bulandırıyor
Asyamomy19 haydii kırkı çıktıktan sonra verdim bende devamlı vermiyorum uykuya dalarken ve doyurduktan sonra veriyorum rahatlıyor
Ciok svdakdmr Phılıps avent deneyebilirsiniz birde memeden ayrılır ayrılmaz emzik vermiştim öyle öyle alışmıştı
nurzenkin svdakdmr bebedor markasını bir dene derim canım.İlk kızım sadece o markayi tutmuştu ki her markayı denedim neredeyse.İkinci kızım hiç tutmadı oguruyor emzikte vermedim daha çok küçük diye 16 günlük bu arada .
svdakdmr nurzenkin 30 günlük iken denemeye başladım bir 3 farklı emzik denedim ama 3 de de aynı öğürüyor kabul etmıyor kolik bir bebek anlık sancıları tutunca sakinleştiremiyorum sürekli meme Buda extra zorluyor
nurzenkin svdakdmr emzik mideyi biraz daha yatıştırır ilk kizimi emzikle büyüttüm aşırı kolikti hatta gazdan göbek fıtığı olmuştu.Ama şuan ikinci kızım almadı emziği oguruyor 26 günlük olduk bugun itibariyle.
sevgicanaslann34 svdakdmr svdakdmr doğar doğmaz gizlice emziği verdim. Hemsireler kesinlikle verme dedi gören hemsire hemen çıkarttırdı ama hemşireler sanki benimle eve gelip ilerde onlar ugrasicak. Ugrasicak derken yanlis anlasılmasın ama emzik gercekten kurtarıcı cogu durumda. Trendyolda İlaç emzikleri var bir de onu denesen? İçine süt/mama koyup emzigi ağzında daha uzun tutmayi saglayabilirsin hem de açma kapama kapağı olduğu için temizlemesi kolay. Bir süre sonra süt gelmeyince sinirlenip atabilir ama bir arkadasım o emzik sayesinde alistirmisti. Deliği biberone göre daha akışkan olabilir sonra meme reddi olmasın vebal altında kalmak istemem aka duyduğum bir yöntemdi paylasmak istedim. Trendyol Aramaya yazıp bi incele derim
Ezooezz svdakdmr 3-4 günlükten beri veriyorum ilk başta birkaç dakika tuttu ama almadı 2,5 aylık oldu bir sürü emzik aldım bibs,avent,mamajoo,baby plus yok hiçbirini almadı beni kullanıyor emzik olarak bir de yumruklarını
Birminiktospik Bebeğim 10 aylık olacak 2 aydan sonra alıştırdım sabırla alıştırdım her uyuyacağı zaman emziği verdim ağzına tutamıyordu düşüyordu bende sürekli elimde tuttum şuan uykusunda kendi düşürüyor gece kendi alır ağzına koyar bir yerde görse gider emziğini alır ağzına koyar nerden nereye diyorum. O attıkça siz verin sabırlı olun alışır benimki alıştıysa 2 aydan sonra
svdakdmr Birminiktospik Günlerdir uğraşıyorum fakat bana mısın demiyor uyumuyor sureklı ağlıyor emzik niyetine emıyo sadece alışacak gıbı durmuyor 🤦♀️
Birminiktospik svdakdmr benimde öyleydi memeyi emzik gibi kullanıyordu bende çalışıyorum bu yüzden sıkıntı yaşarım dedim ve emziğe alıştırdım dediğim şekilde tuttum ama çok uzun sürdü öyle bir hafta falan değil