Ya burnu tıkalı normalde iki günde bi açarım yeterli olur bugün 4 defa yaptım açılıyo geri tıkanıyo her zaman kocaman sümikler çıkardı sıvı sümük çıkıyo çok az bişi de çıkmıyor. Grip mi oldu sizce ya ne yapmalıyım? Yarın verem aşısı olucak bide ağır gelir mi gripken ertelemeli miyim?