gocmenkusu34 merhabalar bende zeytinburnundayım devlette ücretsiz takılıyo diyorlar sizde ücretsiz mi taktırdınız birde hangi doktora gittiniz acaba ben ordan gebeyken pek memnun kalmadığım için özelde doğum yaptım bende taktırmayı düşünüyorum ama devlette ücretsiz olduğu için devlette mi taktırsam diye düşündüm onun için soruyorum