3 ay 20 günlük olduk her gece uykuya geçişte aynı kaos yaşanıyor uyutana kadar neler çekiyoruz eşimle resmen uykuya direniyor kendini yırtıyor uyumamak için gündüz de max 1 saat uyuyup uyanıyor ağlamıyor ama gece oluyor her ne oluyorsa uykuya dalınca da 3 saat sonra çığlıkla kalkıyor beslerken uyuya kalıyor sürekli böyle bir kısır döngünün içindeyim 3. Ayına girdiğimizden beri. Ne bitmek bilmez gazmış ..😢