gzmmt Kızlar bebeğim 8.5 aylık. Bugün sağ bacağında serçe parmak genişliğinde ve uzunluğunda beyaz leke gördük eşimle. Bu vitilligo mu ? Yaşayan varmı ? Neden olur ?
annediyebiri gzmmt 3.5 yaş kızımın kolunda var doktora götürdüm vitiligo diyemem dedi alerji olmuş olabilir çok güneşe maruz kalmış olabilir dedi vitiligo olması için bembeyaz olması gerekiyormuş
eknbrc gzmmt benim sol üst bacağımda var. Bembeyaz değil ama kendi ten rengimden oldukça açık. Tek bir bölgede var. Doktor doğum lekesi demişti bir daha da üstüne gitmedim🤷♀️
annediyebiri gzmmt götürdüm bembeyaz olması gerekiyordu dedi burda ışıkla bakılıyor yazmışlar ama doktor bakmadı güneş alerjisi olabilir takip edin dedi
gzmmt annediyebiri Bende bugün gördüm daha yeni endişelendim açıkcası genetik yapımızda yok daha önc ebi öğrencimde vardı ama anneden geçmişti bende de yokki ailede de yok anlamafım umarım önemli bir durum değildir uykum kaçtı
gzmmt eknbrc Çoğalmamasına sevindim bende takipte olacağım yarın doktorumuza atayım bende bi muayene etsin için tahat etmiyor