21 aylık oldu ve hala sadece geceleri mama içiyoruz. Gündüzleri bıraktık tamamen şükür . Mesela normal bir akşam 9 da uyuyor bazen gece 4 gibi acıkıyor. Bir kere veriyorum. Bazen sabah 6 ya kadar uyuyor ozaman acıkıyor ve uykusu daha oluyor uyanmak istemediği ve aç olduğu için sabah 6 da veriyorum 10 a kadar uyuyoruz. Uykuya mama içmeden asla geçmiyor geçse bile yarım saat sonra uyanıyor. Sormak istediğim şey gece uykusuna ilk geçirceğim zaman ki mamayı nasıl kesebilirim. Karnı doymuyor mu yada uykudan ne kadar zaman önce en son yemek yedirmeliyim? Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi dinlemek istiyorum