Cennetkokulum Anneler bugün 3.ay kontrolümüz vardı doktorumuz su fıtığı olabilir dedi yarın üroloji doktoruna götürücez hiç başınıza böyle birşey geldi mi
Kutayalp Cennetkokulum benim oğlumda da var 6 ay civarı %90 gecer dedi önemli bişey değil dedi doktorumuz
Yasirin_annesi Cennetkokulum benim oğlum da 3 aylık bizde de var ama doktor %90 geçiyor,geçmeyip fıtığa dönüştürdüğü nadirdir dedi yani ilkten daha şişti artık yavaş yavaş şişliğimiz inmeye başlıyor telaşlanmayın onlara ağrı vs yapmıyormuş zaten bu durum 😊
Cennetkokulum Hilal37 bezini açtık afedersiniz ama testislerinin biri şiş şekilde su toplamış tuhaf gözüküyodu
Mrymrn Cennetkokulum benim oglumdada vardi cnm zamanla gecti simdi 6 yasinda hic bir sorun yok maşallah
Ulku Benim oglumdada vardi gecri kwndiliginden 1 yasina kadae gecio xok xok nadie gwcmio mwrak wtneyin
Dimplesbaby Mrymrn merhaba benim oğlumda da su fıtığı varmış sünnet konusunda kararsızız geçmesini bekleyelim diyoruz ama bi yandan da bebekken yapsınlar diyoruz siz ne zaman yaptırmıştınız
Kutayalp Cennetkokulum inşallah bizde bekliyoruz bakalım yoksa ameliyat oluyormuş inşallah ameliyata falan gerek kalmaz