ecuf17 Valla kontrol ettiğim kadarıyla hiç ateş sorunumuz olmadı. Ateş yapmaz diyorlar zaten ateşin sebebi başka bir şeymiş unuttum şuan. Sadece o patlama sürecinde gece/gündüz uykuya dalması o kadar zor ki… 20:00′dan beri uyutmaya çalışıyorum o kadar vahim bizim durum. Her bebek de aynı değil yeğenlerimin çoğu hiç sıkıntı yaşamadan çıkarttı biz zorlanıyoruz. Diş gözüküyor mu siz de? Ya da diş etinde kan var gibi, kızarmış gibi mi?