9 ay 30 günlük kızım kilosunu bugün ölçtü hemşiresi 8 600 kilo normalde 8 750 çıktı ama 150 gram kıyafet sayıp öyle söyledi bir de kızımın boyu 71 cm. Öğrenmek için sorduğum şey şu kilo takıntılı değilim yanlış anlaşılmasın kızım emiyor sütüm de ona yetiyor hiç sağmadım kaç cc çıkar bilmiyorum ama ilk zamanlar sütüm çok oluyordu üstüme akardı hep hatta sağma yapardım sütümü dolaba atardım şuan ek gıdaya başladık 6 aydan itibaren ve kızıma sabah yumurta haşlıyorum sarısını veriyorum ama yemiyor artık beyaz peynir biraz yiyor pekmez de öyle öğlen anne sütü veriyorum sonra yoğurt ve muz ya da elma vb meyve veriyorum akşama doğru da çorba yapıyorum biraz daha yiyor ya da hiç yemeyip yoğurt istediği oluyor acaba ben mi yapamıyorum sevdiği çorbaları yapsam da yemediği oluyor bu aralar huy edindi galiba sizce nasıl sabah kahvaltısı için başka ne yapmak gerek. Bir de bu ara kendini sıkma huyu edindi aşırı şekilde ellerini sıkıp ağlıyor onu bırakıp mutfağa yemek yapmaya gittiğim zaman ağlıyor sürekli birlikte olmak istiyor zaten kabızlık vardı biogai kullanıyoruz kızıma şuan galiba kakasını yaparken kendini çok daha kasıyor yarın doktora götüreceğim videosunu çektim önceden de götürdüm 2 doktor bir şey yok dedi bir de devlete götüreceğim kafam çok karışık gerçekten bu aralar galiba bi anne olarak yetemiyorum diye kendimi çok sorguluyorum