7 ay 9 günlük kızım pazar günü cicibebe ile sütü karıştırıp da verildi kendim normalde az mama ile yumuşatıp veriyordum pazar gününden sonra ek gıda veriyorum kusuyor uyumuyor doğru düzgün 5 10 dakka uyuyup uyanıyor deli gibi uykusu var uykuya dalamıyor 2 gündür doğru düzgün uyumuyor sizce sütle alakalı olabilir mi