Selam aleyküm arkadaşlar ben iki ay önce doğum yaptım kırkım çıktığı gibi adet oldum şuan takvimime göre beş gündür gecikiyor yani düzensizliktenmidir yoksa gebelikle ilgili bir şey mi korunma yöntemimiz eşim korunuyor ben değil 🫠 yarın test yapacm bakalım neler olacak çok korkuyorum ama hakkımız da hayırlısı