6 aydır doğum yaptım 3 aydır idrarımı yaparken çok zorlanıyorum karnım patlıcakmış gibi oluyorum damla damla geliyor bu ara farkettim kendimi kasınca yapabiliyorum ama kasıncada yoruluyorum uzun süre kasamıyorum kendimi hastaneye gittim enfeksiyon çıkmadı ama yaparken de yanıyor vajinam ve afedersiniz büyüğünü yaparken hiç idrarım gelmiyor başına gelen var mı