İlk çocuğumda kaçınca ay hatırlamıyorum sizin gibiydim hasta mıyım acaba diye düşünüyordum kel kaldım resmen o zaman da Urban care peeling şampuanını haftada iki kez kullandım ama saçlarımı öne atarak köpürtüp duruladıktan sonra normal yıkanmama devam ettim çünkü köpüğün yüze ve vücuda gelmemesi lazım kıllanmamak için , bana epey fayda sağlamıştı dökülen saçlarım gözle görülür şekilde yeniden çıkmıştı aşırı memnun kalmıştım ne okur ne olmaz diye de şuan elimde Embeauty şampuanı da aldım