Dün gece acile gittim böbrek karnım ağradığını söyledim Büyük ihtimal idrarları enfeksiyonu kaptığını anladı ki ben de öyle olduğunu düşünüyorum Daha sonra bana idrar yolları için toz yazdı onda bir sıkıntı yok ama vermiş olduğu antibiyotik CEMPES atlı antibiyotik akciğer ve üst solunumla ilgili iltihaplar için yazılıyor şimdi ne alaka bu antibiyotiğin Bana vermesi reçetesini okudum da Şok oldum şimdi ben bu doktoru Şikayet Etmeli miyim Ne yapmalıyım