Bebeğim 2 ay 10 günlük saat 9 dan beri yatırmaya çalışıyorum uyuyor yatırıyorum 5 dk sonra ellerini emiyor uyanıyor sürekli bunu yapıyor kafayı yemek üzereyim kundak uyku tulumu kullanıyorum yinede bir şekilde o kundak tulumun içinde ellerini emmeye çalışıyor çılgınlar gibi çok yoruldum ne yapıcam :(