eyberenimo 2 ay 25 günlük kızım var 36 haftada dünyaya geldi gece 2-3 kere emziriyorum ama sabah uyandığında bezinde hiç çiş olmuyor aktif bir şekilde yutkunduğunu görüyorum ama uyanınca hemen çiş kaka yapıyor sizce sorun ne olabilir