Merhaba benim kızım da aynı durumda ve doğuştan beri öyle. Bilerek yapmıyor çünkü henüz aklı ermediğinde de oluyordu. Ve bilerek yapışan şey bellidir. Sadece ağlarken değil, çok öksürürken, çok koşarken de oluyor. Ben çok araştırdım ama hiç bi yerde doğru dürüst bir bilgi ile karşılaşmadım. Ağlamasın diye elimizden geleni yapıyoruz, çocuk bu illa ki ağlar; o zaman da dikkatini dağıtıp kusmasına engel olalım diye şekilden şekle girer, odadan odaya koşarız, durumu bilmeyenler şokla izler bizi