Sapsikanne öncelikle geçmiş olsun.Türkiyedeki insanlarda dental fobi oluşmasının en büyük sebebi bence bu diş hekimlerinin yaklaşımı.Benimde 7 tane dişim yapılacak korkumdan gidemiyorum.Ama yaşadığım yerde genel anestezi altında diş tedavisi yapan biyer buldum.Aradım fiyat almak için.Diş çekimi için 850 tl den başlıyor dedi,Dolgu 2500 den başlıyor dedi ama kesin fiyat vermek için muayene olmanız gerekiyor dedi.Genel anesteziyle olursan 8 bin sedasyonla olursan 4 bin dedi ektra yani.Oyüzden sizinki sanki çok pahalı gibi geldi.Başka bi diş hekimine gidin bence